مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-10ورزشي

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| تیم های ایران فینالیست شدند


تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک آسیای مرکزی موفق به شکست قزاقستان شدند و به دیدار نهایی صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی امروز در بنگلادش برگزار شد و تیم های ملی ایران با شکست قزاقستان به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مرحله ابتدا تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) موفق به شکست دو بر یک قزاقستان الف (دیمیتری یاکوولو – سرگی بوگاتو) شد.

ملی پوشان کشورمان در ست دوم 21 بر 15 مغلوب حریف شدند اما در ست های اول و دوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند تا نخستین گام را با موفقیت برداشته باشند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) نیز موفق به شکست دو بر یک تیم دوم قزاقستان شد تا هر دو نمایده ایران گام محکمی برای صعود به فینال بردارند.

قزاقستان ب (نوردوس آلداش – کریل گورین) در ست دوم 21 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 17 و 15 بر 12 مغلوب ایران شد.

بدین ترتیب تیم های ملی والیبال ساحلی ایران با کسب دو پیروزی به فینال مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی راه یافتند و فردا در آخرین دیدار خود در این مسابقات به مصاف هند خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| تیم های ایران فینالیست شدند

والیبال ساحلی انتخابی المپیک| تیم های ایران فینالیست شدند